دانلود بازی Contrast برای pc

Contrast یک بازی بسیار جذاب و فکری می باشد که توسط استودیو Compulsion Games ساخته شده و کمپانی Focus Home Interactive آن را برای PC منتشر کرده است ، بازی در سبک پازل/پلتفرومر بوده و از گرافیک ۳ بعدی بهره مند است که یک جهان پر از رمز و راز را به شکل بسیار زیبایی به تصویر می کشد ، بازی با یک نوآوری تازه و یک داستان خیره کننده پا به عرصه رقابت گذاشته و امیدوار است بتواند جایی در عناوین مستقل برای خود داشته باشد. طرح بازی Contrast شما را در نقش دو شخصیت به نام های Dawn و Didi قرار می دهد که برای اولین در یک ایستگاه قطار با هم آشنا شدند. سپس داستان بازی بر میگردد به گذشته تا اطلاعاتی از خانواده هر شخصیت به دست آوریم. Didi از یک خانواده شکست خورده می آید که مادرش همین اواخر فوت کرده و پدرش هم از خانواده جدا شده است. یکی از سازندگان این بازی در مورد داستان این چنین می گوید: این بازی از شما می خواهد تا به گذشته باز گردید و مسیر وقایعی که در گذشته رخ داده را عوض کنید تا خانواده Didi را بهبود دهید. و این یک بخش کوتاه از کل داستان بازی است. بازی به شما این امکان را می دهد تا شخصیت Dawn را در کنترل بگیرید. این کاراگاه جوان می تواند راه های خود را در بین سطوح مختلف بازی به صورت یک دیوار مسطح در بیاورد و با پیوستن به آن و تغییر رنگ به سیاه از روی آن رد شود Dawn باید از نور و تاریکی برای خود یک تخت دو بعدی بسازد تا بتواند از روی آن ها رد شود. او وقتی به صورت سایه در می آید می تواند از روی سایه دیگر اجسام نیز بپرد و در واقع جزئی از تاریکی و نور شود. هم چنین از آنجایی که تمام کار شما با نور و تاریکی است می توانید منبع نور خود را بچرخانید تا شرایط برای رسیدن به هدف راحت تر و ممکن شود ، بازی ار نظر گرافیکی در سطح بالایی نیست اما تکنیک و پیاده سازی آن بسیار جدید و خلاقانه است که می تواند برای هر گیمری جالب و جذاب باشد

Contrast PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱.۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Contrast pc cover دانلود بازی Contrast برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: WINDOWS XP SP2/WINDOWS VISTA SP1/WINDOWS 7/WINDOWS 8
Processor: AMD/INTEL DUAL-CORE 2.3 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512MB VRAM, COMPATIBLE DIRECTX 9.0C AND SHADER MODEL 3.0, AMD RADEON X2600 XT/NVIDIA GEFORCE 7900 GTX
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 4 GB available space
Sound Card: DIRECTX 9 COMPATIBLE

 

تصاویری از محیط بازی:

Contrast screenshots 01 small دانلود بازی Contrast برای PC Contrast screenshots 02 small دانلود بازی Contrast برای PC

Contrast screenshots 03 small دانلود بازی Contrast برای PC Contrast screenshots 04 small دانلود بازی Contrast برای PC

Contrast screenshots 05 small دانلود بازی Contrast برای PC Contrast screenshots 06 small دانلود بازی Contrast برای PC

 

source دانلود بازی Contrast برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Contrast برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Contrast برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

 

نسخه فشرده ۱.۱ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Contrast برای PC دانلود نسخه BlackBox به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دنیای بازی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:دانلود بازی Contrast برای pc, | 20:27 | نویسنده : امیر حسین یوسفی |